Мудрість американських військових

Шестерні, що прослизають, можуть призвести до мимовільного пуску з вашого гранатомета М203, коли ви найменше цього очікуєте. Це зробить вас украй непопулярною фігурою в тому, що залишиться від вашого підрозділу.
"Армійський журнал профілактичного обслуговування"
Прицілюйся в бік ворога.
(Інструкція на ЗУРі).
Коли чека висмикнута, Містер Граната нам більше не друг!
(Морпіхи США)
Бомбардування з літаків В-52 дуже точне. Бомби завжди гарантовано
падають на землю.
(Підрозділи амуніції ВПС)
Якщо противник у зоні досяжності - ви так само в ній.
(Журнал Піхоти)
Зазвичай не рекомендується катапультуватися прямо над місцевістю, яку
ви щойно бомбили.
(керівництво ВПС)
Той, хто сказав, що перо сильніше за меч, явно не знайомий з автоматичною
зброєю.
(генерал МакАртур)
Намагайтеся не виглядати важливою фігурою - вони можуть економити патрони.
(Журнал для піхоти)
"Ти, ти і ти..." (паніка).... "Усі інші йдуть зі мною!"
(Ст. Сержант Морпіхів).
"П'ятисекундні порохові сповільнювачі дають затримку в три секунди"
(Журнал Піхоти)
Ніколи не будь першим, останнім, і особливо добровольцем.
(Мудрість ВМФ)
Хоробрість - це коли про те, що тобі страшно, знаєш лише ти один.
(Дейвід Хексворс).
Якщо ваша атака розвивається надто успішно - ви скоро потрапите в засідку.
(Журнал піхоти)
Жоден підрозділ, дійсно здатний битися, ніколи не пройшов перевірки.
(Джо Грей)
Будь-який корабель може бути мінним тральщиком. Один раз.
Ніколи не кажи взводному, що ти нічим не зайнятий.
(невідомий новобранець-морпіх)
Ніколи не викликай вогонь на себе - це вкрай дратує людей навколо.
Якщо ти бачиш сапера, що біжить - біжи за ним.
Ви не були по-справжньому розгублені, поки ви не розгубилися на швидкості в три звукових"
(Пол Ф. Крікмор, льотчик-випробувач)
Єдина ситуація, коли палива забагато - це коли у вас пожежа.
Мудрість підводників: "У морі більше літаків, ніж у небі - підводних човнів".
Якщо крила обганяють фюзеляж, це, напевно, гелікоптер, і, таким чином це - небезпека.
Якщо на двомоторному літаку відмовив один мотор, у вас завжди є достатньо тяги, щоб дотягти до місця аварії.
У чому схожість пілота й авіадиспетчера? Якщо пілот помиляється - гине пілот. Якщо диспетчер помиляється - гине пілот.
Ніколи не віддавай перевагу майстерності перед удачею.
"Швидкість, висота і мізки" - два з трьох завжди потрібні для успішного завершення польоту.
М'яка посадка, здебільшого - везіння; дві поспіль - тільки везіння, і три поспіль - брехня.
Я ще пам'ятаю часи, коли секс не був небезпекою, а польоти - були.
У людства чудові показники в авіації - ми ще нікого не залишили в небі!
Пілотування літака важливіше, ніж повідомлення про свої проблеми по рації людині, яка, по-перше, нічого в цьому не розуміє, і, по-друге, нічим не може допомогти.
Напис на столі керівництва польотами бази ВПС у Дейвіс-Монтан, Аризона:
"У мирний час не існує достатніх причин для польоту через грозу".
Якщо у твоєму вертольоті ще нічого не зламалося - воно ось-ось зламається.
Ти точно знаєш, що твоє шасі прибране і замкнене, якщо під'їзд до причалу терміналу вимагає повної потужності.
У той момент, коли льотчик-випробувач вилазить з експериментальної моделі, в якої відірвалися крила і хвіст під час аварійної посадки, під'їжджає аварійний буксирувальник, рятувальник бачить пілота з розбитою мордою, і запитує: "Що трапилося?".
Відповідь пілота: "Не знаю, сам щойно тут опинився!"
(приписується Рею Кренделлу, льотчику-випробувачу Локхіда) Мудрість американських військових