1. Ключі завжди губляться. Чомусь найбільш схильні до цього ріжкові на 13 – не знаю, з чим це пов'язано, можливо, з «нехорошим» числом 13. Тому всіх ключів потрібно мати по дві штуки, а ріжкових на 13 – не менше трьох. Крім того, гайка з контргайкою одного розміру поставлять власника одиничного ключа у незручне становище.
2. Якщо ви сидите в ямі, і вам терміново знадобився ключ, то він неодмінно виявиться зовні, десь на капоті.
3. У будь-якій машині неодмінно є хоча б одна гайка (болт), до якої не підлізти ріжковим ключем і не надіти торцеву головку. Як її умудрилися закрутити на заводі – велика таємниця. У вітчизняному автомобілі таких гайок більше, ніж будь-яких інших. Скажімо, в «класиці» це нижній болт стартера, або кілька болтиків масляного картера – ті, які прямо над поперечною балкою, або... Та мало їх там!
4. Гайку з пункту 3 все одно можна відкрутити. Не питайте мене, як – але наполеглива людина, якій нема куди відступати, неодмінно знайде спосіб. (А нижній болт стартера, раз відкрутивши, не прикручуйте назад - ну його нахуй, стартер і на двох, що залишилися, прекрасно тримається).
5. При розбиранні будь-якого вузла неодмінно знайдеться мінімум одна гайка (болт), яка відмовиться відкручуватися, що з нею не роби. Зірвуться грані гайки, прокрутиться шпилька, обломиться болт, що прикипів... Це зовсім не означає, що ви якийсь особливо криворукий - так влаштований світ.
6. Виходячи з пункту 5, необхідно мати запас різноманітного кріплення, щоб замінити пошкоджений. У досвідчених автомеханіків такий запас накопичується сам собою, а початківцю доведеться бігти до найближчого автомагазину за однією нещасною гайкою.