Афоризми і цитати Правила Девіда Огілві

Для реклами переважної більшості товарів довгі тексти ефективніші за коротк

Для реклами переважної більшості товарів довгі тексти ефективніші за короткі. Рекламу з новинами читають на 22% більше людей, ніж рекламу без новин. Заголовки читають у п'ять разів частіше, ніж самі тексти. Рекламні тексти без заголовка - це безголові потвори. Заголовок із цитатою або просто взятий у лапки залучає ще 28% читачів. Читачі зазвичай згадують саму знаменитість, але не товар, що вона рекламує. Змістовна бесіда з дюжиною домогосподарок корисніша для автора рекламного тексту, ніж аналітичне дослідження, в якому він сам не брав участі. Людині з університетською освітою не можна дозволяти писати рекламу для масового ринку.

(Правила Девіда Огілві)