Мудрість американських військових

Шестерні, що прослизають, можуть призвести до мимовільного пуску з вашого гранатомета М203, коли ви найменше цього очікуєте. Це зробить вас украй непопулярною фігурою в тому, що залишиться від вашого підрозділу.

"Армійський журнал профілактичного обслуговування"

Прицілюйся в бік ворога.

(Інструкція на ЗУРі).

Коли чека висмикнута, Містер Граната нам більше не друг!

(Морпіхи США)

Бомбардування з літаків В-52 дуже точне. Бомби завжди гарантовано

падають на землю.

(Підрозділи амуніції ВПС)

Якщо противник у зоні досяжності - ви так само в ній.

(Журнал Піхоти)

Зазвичай не рекомендується катапультуватися прямо над місцевістю, яку

ви щойно бомбили.

(керівництво ВПС)

Той, хто сказав, що перо сильніше за меч, явно не знайомий з автоматичною

зброєю.

(генерал МакАртур)

Намагайтеся не виглядати важливою фігурою - вони можуть економити патрони.

(Журнал для піхоти)

"Ти, ти і ти..." (паніка).... "Усі інші йдуть зі мною!"

(Ст. Сержант Морпіхів).

"П'ятисекундні порохові сповільнювачі дають затримку в три секунди"

(Журнал Піхоти)

Ніколи не будь першим, останнім, і особливо добровольцем.

(Мудрість ВМФ)

Хоробрість - це коли про те, що тобі страшно, знаєш лише ти один.

(Дейвід Хексворс).

Якщо ваша атака розвивається надто успішно - ви скоро потрапите в засідку.

(Журнал піхоти)

Жоден підрозділ, дійсно здатний битися, ніколи не пройшов перевірки.

(Джо Грей)

Будь-який корабель може бути мінним тральщиком. Один раз.

Ніколи не кажи взводному, що ти нічим не зайнятий.

(невідомий новобранець-морпіх)

Ніколи не викликай вогонь на себе - це вкрай дратує людей навколо.

Якщо ти бачиш сапера, що біжить - біжи за ним.

Ви не були по-справжньому розгублені, поки ви не розгубилися на швидкості в три звукових"

(Пол Ф. Крікмор, льотчик-випробувач)

Єдина ситуація, коли палива забагато - це коли у вас пожежа.

Мудрість підводників: "У морі більше літаків, ніж у небі - підводних човнів".

Якщо крила обганяють фюзеляж, це, напевно, гелікоптер, і, таким чином це - небезпека.

Якщо на двомоторному літаку відмовив один мотор, у вас завжди є достатньо тяги, щоб дотягти до місця аварії.

У чому схожість пілота й авіадиспетчера? Якщо пілот помиляється - гине пілот. Якщо диспетчер помиляється - гине пілот.

Ніколи не віддавай перевагу майстерності перед удачею.

"Швидкість, висота і мізки" - два з трьох завжди потрібні для успішного завершення польоту.

М'яка посадка, здебільшого - везіння; дві поспіль - тільки везіння, і три поспіль - брехня.

Я ще пам'ятаю часи, коли секс не був небезпекою, а польоти - були.

У людства чудові показники в авіації - ми ще нікого не залишили в небі!

Пілотування літака важливіше, ніж повідомлення про свої проблеми по рації людині, яка, по-перше, нічого в цьому не розуміє, і, по-друге, нічим не може допомогти.

Напис на столі керівництва польотами бази ВПС у Дейвіс-Монтан, Аризона:

"У мирний час не існує достатніх причин для польоту через грозу".

Якщо у твоєму вертольоті ще нічого не зламалося - воно ось-ось зламається.

Ти точно знаєш, що твоє шасі прибране і замкнене, якщо під'їзд до причалу терміналу вимагає повної потужності.

У той момент, коли льотчик-випробувач вилазить з експериментальної моделі, в якої відірвалися крила і хвіст під час аварійної посадки, під'їжджає аварійний буксирувальник, рятувальник бачить пілота з розбитою мордою, і запитує: "Що трапилося?".

Відповідь пілота: "Не знаю, сам щойно тут опинився!"

(приписується Рею Кренделлу, льотчику-випробувачу Локхіда)

Мудрість американських військових