- Це прямий маркетинг.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Один із твоїх друзів підходить до нього і каже: "З нею класно в ліжку".
- Це реклама.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти піднімаєшся і поправляєш сукню, підходиш до нього і наливаєш йому напій. Ти кажеш: "Дозвольте", - і підходиш до нього ближче, щоб поправити йому краватку, і водночас торкаєшся грудьми його руки, а потім кажеш: "До речі, зі мною класно в ліжку".
- Це піар.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Шляхом хитрих махінацій ти влаштовуєш брудну сварку між присутніми дівчатами, а сама залишаєшся осторонь
стороні. Коли всі пересмикнуться, ти кажеш: "Ходімо звідси! До речі, зі мною класно в ліжку!"
- Це чорний піар.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Він підходить до тебе і каже: "Я чув, з тобою класно в ліжку".
- Це впізнаваний бренд.
На вечірці ти бачиш кілька симпатичних хлопців. Ти всім їм пишеш записки про те, як із тобою буде класно в ліжку.
- Це директ-мейл.
Ти приходиш на вечірку, а там купа красивих дівчат. Ти приспускаєш бретельку і кажеш: "Зі мною круто в ліжку, і шоколаду з шампанським не треба!"
- Це демпінг.
Ти приходиш на вечірку і кажеш: "Зі мною круто в ліжку, і ти будеш моїм третім хлопцем за цей вечір".
- Це мережевий маркетинг.
На вечірку ти взагалі не пішла, але говорять там тільки про те, яка ти гарна в ліжку.
- Це розкручена торгова марка.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що тебе звуть Свєтка. Усі знають, як добре в ліжку зі Свєткою. При цьому Свєтка знає, що ти видала себе за неї. За це Свєтка отримує шоколадку.
- Це франчайзинг.
Ти прийшла на вечірку з подругами, і ви бачите симпатичного хлопця. Кожна з вас розповідає, як круто з нею в ліжку і що вона за це хоче отримати.
- Це тендер.
Ти збираєшся на вечірку, а подруга вже там і поширює записки, в яких описано, як з тобою добре в ліжку.
- Це розповсюдження прес-релізу.
Ти приходиш на новорічну вечірку і бачиш купу гарних хлопців, кажеш, що переспати з тобою коштує п'ять шоколадок і три пляшки шампанського, до кінця вечірки надираєшся в нуль, прокидаєшся в ліжку з якимось виродком...
- Це сезонний розпродаж.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою класно в ліжку. Йдеш із ним. Приходите додому, а вдома чоловік. Симпатяга йде несолоно хлібавши, ти отримуєш в око.
- Це форс-мажор.
Ти приходиш на вечірку і кажеш усім, що з тобою класно в ліжку... Через кілька днів усі хлопці з вечірки зустрічаються в диспансері.
- Це жертви недобросовісної реклами.
Ти приходиш на вечірку і кажеш, що з тобою круто в ліжку. До тебе підвалює пара потужних дівчат і кажуть: "Ми згодні на 30% шоколаду і 40% шампанського на місяць. Інакше в тебе можуть виникнути проблеми!"
- Це "дах".
Ти приходиш на вечірку і кажеш п'ятьом присутнім там хлопцям, що якщо кожен із них розкаже п'ятьом своїм корешам, що з тобою круто в ліжку, а ті, своєю чергою, ще п'ятьом тощо, то вони трахнуть тебе задарма. Коли вже півкраїни мріє, як із тобою круто в ліжку, ти всіх дінаміш і ховаєшся в невідомому напрямку.
- Це "МММ".
Ти приходиш на вечірку, але тебе ніхто не хоче, одні кричать "дорого!", інші чули від знайомих, що ти не така вже й хороша в ліжку, треті ще не долікувалися після попереднього разу... Тоді ти звалюєш і їдеш на іншу вечірку в найближчий Урюпінськ... Там тебе хочуть усі, завалюють подарунками і норовлять познайомитися ближче...
- Це робота з регіонами.
На вечірці ти бачиш симпатичного хлопця. Ти підходиш до нього і кажеш: "Привіт! Знаєш, який мені сьогодні наснився сон? Я лежу на шовкових простирадлах і просто знемагаю від бажання, а на землі не залишилося жодного чоловіка! І всі мої знання в галузі камасутри більше нікому не потрібні... ось жах-то! Що? Ти хочеш взяти в мене кілька уроків?"
- Це креативний підхід.
Ти приходиш на вечірку і заявляєш, що з тобою класно в ліжку. Але тому, хто пригостить швейцарським шоколадом і французьким шампанським, ти даси один раз. А тому, хто має "Радянське шампанське" і плитку "Альонки", - два або, може, навіть два з половиною рази.
- Це протекціонізм.
Щоб бути найкращою, ти весь час підглядаєш за подругами, які усамітнилися з хлопцями...
- Це промислове шпигунство.
Ти приходиш на вечірку разом зі Свєтою (у тебе класна дупа, у неї - груди)... Усім хлопцям виставляється умова: ми разом...
- Це стратегічне партнерство.
Ти береш у подруги сукню і трохи косметики, обіцяючи віддати їй кожну другу шоколадку, яку заробиш за вечір...
- Це акціонерне товариство.
Ти потвора, і тебе бачити ніхто не хоче... Але тато проплачує банкет... Натовп народу, і всі тебе хочуть...
- Це державні субсидії.
Ти приходиш на вечірку, не танцюєш, не смієшся і просто плюєш на всіх, миєш руки в крюшоні, спльовуєш на свічки, встромлені в торт... Усі пацани стежать за тобою з жаданням...
- Це лідируюче становище на ринку.
Ти лесбіянка, але змушена ходити на гетеросексуальні вечірки...
- Це політика компанії.
Усі давно знають, наскільки ти хороша в ліжку... І тут ти пускаєш чутки, що вмієш офігенно готувати...
- Це захоплення нових ринків.
Ти прийшла на вечірку з друзями і бачиш симпатичного хлопця. Підходиш до нього і кажеш, що з тобою круто в ліжку і ти згодна переспати з ним за 2 пляшки шампанського і 3 шоколадки. Він згоден заплатити тільки 2 пляшки шампанського, бо господар вечірки сказав, що більше просити за ці послуги не можна.
- Це державне регулювання цін.
Ти приходиш на вечірку, і всі навперебій починають запитувати тебе: "Чи правда, що з тобою класно в ліжку?" - причому з їхніх сальних пик видно, що вони це і так знають. Ти загадково відповідаєш: "No comments...", - а в цей час найкраща подружка Свєтка в куточку тріскає твій шоколад і запиває шампанським.
- Це спланований витік секретної інформації.
Ти приходиш на вечірку, бачиш симпатичного хлопця і розповідаєш, як з тобою класно в ліжку і що тобі потрібні 2 пляшки шампанського і 2 шоколадки. Ви йдете до тебе додому, але ти кажеш, що в тебе болить голова, і замість тебе сексом займається твоя подруга. За це ти їй віддаєш одну пляшку й одну шоколадку.
- Це аутсорсинг.
Ви приходите на вечірку, бачите шаленого хлопця, підходите до нього і кажете: "Ходімо нагору, я дуже хороша в ліжку". А він каже: "Я не можу, бо люблю хлопчиків".
- Це неправильний вибір цільової групи.
Ти даєш за шоколадки і шампанське, після чого передаєш зароблене подрузі, яка приносить усе це добро до тебе додому, і ви в компанії з твоїм чоловіком випиваєте і закушуєте...
- Це відмивання капіталу.
Ти приходиш на вечірку, вся така красива, сексуальна і впевнена в собі... Ти знаєш, що в ліжку ти найкраща... Ти готова абсолютно безплатно віддатися хорошому хлопцеві... Але всіх хлопців розхапали якісь гримзи і смокчуть з них бабло...
- Це ринок, дитинко...